Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Samarina V$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Samarina V. P. Comparative estimation of power efficiency of countries and world regions [Електронний ресурс] / V. P. Samarina, T. P. Skufina, S. V. Baranov // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_11_16 Проведено оцінювання енергоефективності економіки Росії у порівнянні з іншими регіонами світу за допомогою різноманітних індикаторів. Розраховано темпи змін ВВП та енергоємності виробництва. Проаналізовано залежність між споживанням електроенергії в різних регіонах світу, енергоємністю, ростом ВВП і викидами парникових газів. Визначено причини високої енергоємності економіки Росії. Запропоновано основні напрямки підвищення енергоефективності економіки Росії.
| 2. |
Skufina T. P. The influence of strong earthquakes on global economy: facts, trends, forecast [Електронний ресурс] / T. P. Skufina, S. V. Baranov, V. P. Samarina // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 4. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_4_6 Оцінено та спрогнозовано вплив потужних землетрусів на глобальну економіку. Доведено, що процес глобалізації з кожним роком все більше поширює регіональні економічні збитки від землетрусів на всю глобальну економіку. Надано власні кількісні розрахунки та прогноз впливу землетрусів на глобальну економіку.
| 3. |
Skufina T. P. Dependency between economic development of Russian regions and their level of informatization [Електронний ресурс] / T. P. Skufina, S. V. Baranov, V. P. Samarina // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 485-493. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_7_54 Досліджено процеси інформатизації регіонального простору Російської Федерації. Пояснено кількісну залежність між процесами інформатизації та економічними показниками регіонів РФ. Розрахунки надали можливість обгрунтувати перспективи та актуальність досліджень щодо кореляції між процесами інформатизації та економічним розвитком.
| 4. |
Samarina V. Development of grammatical activities in a digital learning environment [Електронний ресурс] / V. Samarina, О. Shamrai // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2018. - Вып. 83. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2018_83_10 Спрямовано на висвітлено корисності граматичних пояснень, пов'язаних із прототипами реальних постановок висловлювань. У світлі результатів психолінгвістики та когнітивної психології, що стосуються моделей навчання та усних виробничих процесів, ця стаття має дві цілі. Перш ніж досліджувати потенційний розвиток граматичної діяльності в середовищі цифрового навчання, у першій частині вивчено, як можно збагнути граматичні пояснення, спрямовані на інтеграцію поточних результатів з аналізу дискурсу та текстової лінгвістики. Ця перша частина спрямована на висвітлення корисності граматичних пояснень, коли це пов'язано з прототипами реальних постановок висловлювань. У той же час текстові функції пов'язані граматичними маркерами для завершення аналізу текстової структури. У другій частині статті досліджено можливості створення дидактичної діяльності з ресурсами ІКТ, які можуть допомогти учням усвідомити граматичні процедури для відповідного виробництва та прийому дискурсів у реальних ситуаціях. Ситуативні прототипи, в тісному зв'язку з граматичними інструментами, що складають їх ознаки або підказки, відіграють важливу роль у відновленні знань у відповідний час для повторного використання. Мета роботи - запропонувати "інструменти", які сприяють укладанню текстів, які закріплені за автентичними вербальними взаємодіями. Граматика, що є результатом цього підходу, спрямована на відображення реальності когнітивного та соціального функціонування мови і не входить у теоретичну лінгвістичну структуру, визначену апріорі. Отже, це не питання одержання або адаптації певної мовної моделі. Інформаційно-комунікаційні технології розширюють спектр педагогічної діяльності та сприяють розвитку більш складних методів навчання, з метою розширення можливостей учнів, що сприяє їх навчанню, а також із метою розвитку соціально-емоційних аспектів навчання. Наявність корпусу текстів на віртуальному робочому столі надає змогу значно збільшити кількість текстів, доступних учням, що обов'язково обмежується при маніпулюванні паперовими документами. Роль куратора, очевидно, полягає в тому, щоб забезпечити відповідний корпус для цілеспрямованих досліджень, ініціювати використання інструментів та програмного забезпечення, що вже використовувались, а також допомогти учням сформулювати, які типи контекстів можуть бути цікавими для корекції, на основі синтезу раніше сформованих правил та формулювання труднощів, пов'язаних із їх застосуванням, які вони могли зустріти особисто. Різні типи програмного забезпечення або систем можуть бути використані для підтримки діяльності: підкастінг, патчі, платформи дистанційного навчання, форуми для полегшення вивчення корпусу текстів. У той же час науково-дослідна діяльність також може бути оснащена інструментами, які полегшують її.
| 5. |
Samarina V. V. The acquisition of intercultural competence in language Courses [Електронний ресурс] / V. V. Samarina, O. V. Shamrai // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2019. - Вип. 87. - С. 138-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2019_87_23 Рассмотрен вопрос о преподавании иностранного языка и важности развития межкультурных навыков и специальных знаний, которые предполагают возможность сближения собственных культурных корней и зарубежной культуры, а также способность понимать ценности и условия жизни других и проявлять сопереживание по отношению к ним.Рассмотрен вопрос о преподавании иностранного языка и важности развития межкультурных навыков и специальных знаний, которые предполагают возможность сближения собственных культурных корней и зарубежной культуры, а также способность понимать ценности и условия жизни других и проявлять сопереживание по отношению к ним.
|
|
|